شناسه خبر : 45161
شنبه 18 ارديبهشت 1395 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان هفتاد درصد در برنامه"خندوانه"

در آستانه سوم شعبان ولادت حضرت عباس(ع) و هفته جانباز، تعدادی از جانبازان 70 درصد به برنامه خندوانه دعوت شدند.

فاش نیوز - در آستانه سوم شعبان ولادت حضرت عباس(ع) و هفته جانباز، تعدادی از جانبازان 70 درصد به برنامه خندوانه دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ما ، همزمان با نزدیک شدن به شعبان المعظم، میلاد خجسته امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوافضل العباس علیه السلام و هفته بزرگداشت مقام جانباز، در یک اقدام شایسته و در جهت تکریم و ترویحِ فرهنگ ایثار، شهادت و جانبازی، تعدادی از جانبازان ویلچری و هفتاد درصد دوران پرشکوه دفاع مقدس به برنامه خندوانه دعوت شدند.

ضبط این برنامه از ساعت 14 روز شنبه هجدهم اردیبهشت تا ساعت 23  ادامه خواهد داشت و طی چند روز آینده، این برنامه از شبکه نسیم سیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن خواهد رفت.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نمیدونم چقدر درسته حضور جانبازان در این برنامه.
اگر حاضر می شوند باید ابروی جامعه ایثارگری را حفظ کنند.


جناب دکتر ساقی سلام علیکم .

چه خوب می شد بهمراه این عزیزان جانباز هفتاد درصد چند تا از سرداران دفاع مقدس هم حضور داشتند واز دلاوریها و جانفشانیهای این عزیزان و همه ایثارگران و عدم توجه دولت و مردم به حال و اوضاع آنها صحبت میکردند . فقط قرار ما این نبود که آنها در زمان جنگ فرمانده باشند گذشته و حال و آینده نیز آنها مسؤل هستند .
فرماندهان فکر می کنند که با تمام شدن جنگ دیگر هیچ مسؤلیتی متوجه آنهانیست ؟
نیرو تحت امر شما هنوز هم نیروی شما بحساب می آید ,,همانگونه که آنها بفرمان شما در خطوط اپل جبهه تمکین میکردند ؛ حالا نوبت شماست تا از آنها تشکر و قدر دانی کنید و به همه بگویید که این عزیزان برای نجات خاک کشور و آزادی شما اینگونه شدند .
بهر حال حقیر میدانم که ما جماعت فراموشکاری هستیم . و خو بیها را زودتر فراموش می کنیم .
حالا شما هم زود قضاوت نکنید . بذار ببینیم چه برنامه ای براشون در نظر گرفتن . اگر از لحاظ کمی و کیفی متفاوت باشه به نظرم خیلی خوبم هست برن تو این برنامه ... چرا ؟
حالا بذار برنامه رو ببینیم بعد میگم .
پیشاپیش روز جانباز مبارک .
جناب دکتر ساقی مجددا سلام . اظهار نظرهم مورد تفتیش قرار میگره .

واقعیت رو شما با کتمان کردن مطرح می کنید ؟

باید قبول کنیم که یک فرمانده در همه,حال فرماندس و بس . حالا یه درجه نباید باعث فراموشی اون در قبال مسؤلیت نیروهاش باشه .
امید وارم منطق مطاب رو به مو قعیت مطلب نفروشید .
پ چته گلم ؟
خودت می گی خودتم محکوم می کنی ? خو معلومه تا آخرین نفس باید برای مظلومیت فرهنگ ایثار و شهادت استقامت کنیم و آن را به درستی تبلیغ نماییم نه با هر هر و کرکر و حرکات موزون که رفته رفته از کنترل خارج می شه ...
ما هم با شما هم عقیده ایم .
اینجا یعنی در فاش نیوز همه رک و صریح هستند . از من هیچی گرفته تا فرمانده ...
اشکالی ندارد که جانبازان هم در برنامه های شاد شرکت کنند مخوصا با مشکلات متعدد جسمانی نیاز به نشاط دارند منتها با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت
سلام ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) وهفته جانباز به همه جانبازان عزیز، به اطلاع می رساند :
بنده یکی از جانبازان حاضر در برنامه خندوانه بودم واقعاً برنامه مفرح وشادی برای جانبازان و خانواده آنان فراهم نموده بودند و واقعاً در آن برنامه به جانبازان حاضر و همراهان آنان احترام می گذاشتند .
در این برنامه موضوع بیشتر به گپ و گفتگو و درد دل با جانبازان و خانواده آنان پرداخته شد و همسران وفرزندان جانبازان مورد تقدیر و تجلیل ویژه قرار گرفتند و فرزند جانبازی تکلمه زیبایی در وصف جانبازان خواند و یکی از جانبازان بصیر یک جمله زیبایی خطاب به مسئولین اعلام نمود "مسئولین ،جانبازان را به مثابه یک مصرف کننده نگاه نکنند بلکه بعنوان تولید کننده ژن فرهنگ ایثار و شهادت نگاه کنند" که بعد از حرف ایشان حاضرین این جانباز را با کف زدن های طولانی مورد تشویق قراردادن و آقای رامد جوان هم گفت واقعاً عجب حرف درجه یک و نابی بود.
علی رغم مشکلات خاص وضعیت فیزیکی جانبازان ، دست عوامل اجرایی برنامه خندوانه درد نکند که بخوبی پذیرایی نمودند البته کم و کاستی هایی هم داشت.
بنده یکی از جانبازان اعصاب و روان هستم که از من دعوت شد ودر خندوانه شرکت کردم و فرزندم نیز همراه من بود و واقعا از این برنامه لذت بردم. متاسفانه بنیاد در هفته جانباز هیچ برنامه ای پیش بینی نکرده بود ولی باز هم دست مسئولین خندوانه درد نکند که این برنامه را ویژه جانبازان تدارک دیدند.
سلام.ضمن تبریک بمناسبت روزجانبازبه تمامی جانبازان کشورودکترساقی مدیردلاورفاش نیوزبایدعرض کنم همه ساله یک تعدادرادرمراسم ویژه روزجانبازدعوت میکنندکه تکراریست.بقیه هیج.البته ماخداراداشته ونیازی به دعوت آقایان نیست.رفتن به چنین مراسمی فقط به نفع بعضی ازمدیران بوده ولاغیر.بیاییم باهم عهدببنیدیم وبه عنوان اعتراض شرکت نکنیم تاشاهدفریادرسی باشد..رمزموفقعیت همه اتحادووحدت وباهم بودن است نه چیزدیگر.اجرهمه باسالارشهیدان امام حسین.ع.ویارانش.روزجانبازبرهمگان مبارکباد.ایثارگرکوچک.باتشکرازفاش نیوز.
خداونداتورابه مقربین درگاهت ودردانه های ولایت.....عاقبت ماراختم به خیرکن،انگونه که صدای مابرای اهل آسمان شنیدنی باشد.......ایام شعبانیه وروزجانبازبرهمه دلیرمردان کشوراسلامی ایران مبارک باد..اجرهمه باسالارشهیدان امام حسین.ع.ویاران باوفایش.
امیدواریم بااجرای این برنامه دردهای جانبازان به گوش همه برسد.انشاءالله.ولادت سالارشهیدان کربلاامام حسین.ع.وروزجانبازمبارکباد.باتشکربه فاش نیوز.دکترساقی روزت مبارک.
من جانبازهفتاددرصدقطع دوپا ازارومیه لطفا من و برای برنامتون دعوت کنید منتظرتونم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi